Google Search :

google search:
Google

Saturday, June 3, 2017

Siapa sebenarnya pengkhianat?

Masa Anwar kena tuduh di mahkamah kerana kes Liwat I dulu,Tok Guru Haji Hadi tulis buku bab Qazaf pertahankan Anwar berdasarkan prinsip undang2 jenayah Islam. Lepas dibebaskan kali pertama,Anwar kena pulak sekali lagi!

Masa LGE mula2 kena siasat kerana kes banglonya,Tok Guru Haji Hadi pemimpin pertama yang kata dia tidak bersalah sebelum dibuktikan bersalah oleh mahkamah.

Masa DAP nak diharamkan sebelum PRU13,Tok Guru tawarkan DAP bertanding guna logo PAS.Masa krisis MB Selangor hasil dari Langkah Kejang,Tok Guru tanpa berbelah bagi beri sokongan kepada Azmin sebagai MB walaupun Tok Guru boleh ambik kesempatan dengan lebihan kerusi yang ada pada PAS di Selangor.Bila Azmin jadi MB, kuota exco PAS ditambah dari 4 kepada 3. Pandai sungguh Azmin membalas budi.

Jiwa besar Tok Guru tidak pernah dihargai oleh DAP dan PKR. Pimpinan DAP penuh mulut menuduh Tok Guru penyebab pecahnya Pakatan Rakyat. Nyanyuk,bodoh...jadi mainan bibir pimpinan DAP.

Masa PRK Sungai Besar,Azmin jemput Dr Rani ke Majlis Berbuka Puasa. Pergilah orang tua tu kerana menghormati Menteri Besar.Tiba2 tanpa ada rasa malu alah Azmin malukan Dr Rani di depan orang...dia kata dia sokong calon PAN di Sungai Besar.

Yang jahat dan buruk,semua diletak atas kepala Tok Guru. Yang molek dan bagus semua dapat kat DAP,PKR dan PAN.

Atas kapasiti peribadi ambe bercakap:cukuplah kita nak mengalah dan merendah diri dengan puak2 ni.Baik buruk, kalah menang biarlah kita tanggung sendiri. Terlentang sama2 minum embun,tertiarap sama2 kita makan pasir!
Lahaulawala quwwata illabillah!
#istiqamah
#berdiri_teguh_bersama_ulamak
#SkuadAbabil

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"