Google Search :

google search:
Google

Friday, May 5, 2017

Mp pembangkang menyalahkan Mp Marang membawa Ruu355?

Kenapa Khalid Samad, Husam Musa, Mahfuz Omar dll Mp pembangkang menyalahkan Mp Marang membawa Ruu355? Adakah menjadi kesalahan Mp Marang membawa Ruu355?

Walaupun sudah di perjelaskan oleh Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Dr Asyraf Wajdi Dasuki kekangan dan halangan yang akan mengambil proses yang panjang jika pihak kerajaan yang membawa Ruu355 (Umno juga takut nak bawa kerana bimbang dengan parti komponennya seperti Mca, Mic, Gerakan dan parti bukan Islam di Sabah dan Sarawak dalam BN yang pernah mengugut untuk keluar dari BN)

Sebenarnya ini kerana mereka bimbang jika Pas berjaya bawa Ruu355 maka Pas akan dapat mileage politik dari orang Melayu Islam yang menjadi pengundi majoriti di Malaysia. Tengok saja sambutan orang ramai di perhimpunan Ruu355 yang khabarnya kehadiran mencecah hampir 300k atau mungkin lebih.

Jadi pada mereka biar Umno yang dapat miliege politik jangan Pas yang dapat dalam erti kata lain biar Umno menang jangan Pas yang menang maka sebab itulah mereka mempertikaikan kenapa Mp Marang yang bawa Private Members Bill walaupun sebenarnya tak menjadi kesalahan pun jika sesiapa nak bawa. Itulah hati busuk yang keluar dari bekas pemimpin Pas yang terbuang.

Hidup Mulia Beristiqomah
Mati Redha Allah di cari

Panglima Jihad
Selat, Klang
#MAMPUCentre
#Lebai_walaun

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"