Google Search :

google search:
Google

Monday, May 8, 2017

Politk Matang dan Sejahtera

Ceramah PAS menerangkan isu -isu semasa berkaitan isu Ruu355, isu hukum haram Gst, isu politik antarabangsa dan sebagainya manakala ceramah PAN hanya mengenengahkan isu fitnah dan persepsi terhadap PAS... PAS terima duit 90 juta, PAS dah tak serang UMNO, Muktamar PAS dapat liputan dari media cetak dan elektronik seperti Utusan Malaysia, Berita Harian, RTM dan TV3.

Penceramah PAN nak supaya PAS ikut cara mereka yang dikatakan sentiasa menyerang UMNO (walaupun sebenarnya aku tak nampak pun mereka menyerang UMNO dalam ceramahnya). Itu terpulanglah dengan pendekatan masing - masing. Terbaru isu TGHH bersama Ahmad Shabery Cheek dalam Majlis Pelancaran Tukun Tiruan Rig To Reef (R2R)

Sebenarnya Budaya Politik Matang dan Sejahtera yang di aplikasikan dalam politik PAS hari ini amat sesuai dengan zaman dimana UMNO dalam keadaan lemah dan sudah menampakkan hasilnya apabila orang ramai sudah tak takut dengan politik PAS hari ini. Sebagai bukti keahlian PAS sentiasa bertambah dari sehari ke sehari.

Adakah dengan cara politik PAN hari ni membuatkan orang ramai makin berebut -rebut nak isi borang dan menjadi ahli PAN? Sebenarnya PAN mengamalkan politik tahun 80an dimana zaman UMNO tengah kuat dan sentiasa membuli pembangkang dan hasilnya keahlian PAN tak boleh menyaingi parti baru iaitu PPBM. Orang ramai perlu tahu politik begitu tidak berlaku di negara yang mengamalkan demokrasi secara matang.

BPMS telah membuahkan hasilnya... Untuk pemimpin dan ahli PAS teruskan dengan Politik Matang dan Sejahtera ini kerana nak menang pilihanraya PAS kena dekati orang ramai... Pedulikan dengan kritikan PAN.

Hidup Kena Beristiqomah Mati mencari Redha Allah

PemudaSelatKlang
09 Sya‘ban 1438 H
06 May 2017
#MAMPUCentre

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"