Google Search :

google search:
Google

Saturday, October 1, 2016

KEMBALI PADA MAHA PENCIPTA...

TGHA juga seperti kita, menunggu kehancuran sistem democrazy oleh Imam Mahdi.. Sbb tu dia dah tak join BERSIH sbb ianya takde hasil dan akan memburukkan lg keadaan.. Belajar dari sejarah lampau, Arab Spring diapikan2 oleh konco2 Roth, dan akhirnya negara yg hancur bertambah hancur.... Jgn kita terpedaya dgn Malay Spring..

Ingat! walaupun demokrasi penuh tipu muslihat, NAMUN kita boleh memanipulasinya sekadar yg mampu.. TGHA sedar akan hal ini.. Bayangkan kita ditempat beliau.. bolehkah kamu hancurkan sistem ciptaan Roth ini?? Sedangkan negara penuh maksiat dan rakyat bercerai berai? Dan hari2 kita gunakan sistem Roth? Bank,sistem riba etc.. Kemudian kamu dicaci maki kerana tak sokong Mahathir jatuhkan Najib? Mahathir tu nak selamatkan siapa sebenarnya?

DEMOKRASI adalah perjudian getir buat gerakan agama utk mendaulatkan Islam melaluinya. TGHA sedar akan hal ini.. Demokrasi adalah perangkap. Demokrasi adalah jerat. Kalau begitu bagaimana? Bagaimana mahu keluar dari perangkap yg memenatkan ini? KEMBALI PADA MAHA PENCIPTA...

Org ramai hatta orang Islam sendiri tak akan menyokong konsep NEGARA ISLAM jika mereka tak dijelaskan dgn baik apakah itu hukum Islam.

Non muslim tak jadi masalah. Mereka masih minoriti.
Jika org Islam khasnya org Melayu tak yakin dgn agama sendiri, bagaimana org bukan Islam nak yakin dgn undang2 Islam?

Katakan kita boleh pakai prinsipnya yg paling mudah, iaitu suara ramai. Bagaimana jika dlm 10 orang, sorang sahaja yg faham kalimah 'LAILAHAILLALLAH' dan yg lain tidak?

Jika 'bermain' demokrasi, adakah yg sorang itu akan menang? TIDAK SAMA SEKALI. Sebab itu jika 9 org tadi adalah org2 yg bodoh, maka negara akan diperintah oleh org2 yg bodoh dan undang2 bodoh.

Itulah DEMOKRASI. Maka tugas sebenar PAS ialah memasukkan kalimah 'LAILAHAILLALLAH' kepada hati semua umat Islam yg masih khayal dgn racun Freemason.

Jika majoriti org Melayu/Islam dapat dimasukkan kalimah 'LAILAHAILLALLAH' yg menjadi hak mereka yg hilang akibat racun penjajah, ke dlm hati mereka, nescaya tanpa perlu ceramah PAS yg berapi-api, mereka akan berbondong2 masuk ke dlm sistem Allah.

PAS perlu mengkaji senario politik global. Belajar apa itu Freemason dan Illuminati. DAN SIAPA PROKSI-PROKSI MEREKA DI SINI.

Dan mereka akan dapat melihat siapa lawan siapa kawan.

Inilah percaturan TGHA di akhir zaman... dan kini beliau sedang hebat dimaki oleh bani Melayu..

Neil

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"