Google Search :

google search:
Google

Thursday, October 27, 2016

mereka sepakat menyerang kelantan..

TUKAR KELANTAN
Ramai yang bertanya kepada saya apa itu "tukar kelantan".
TUKAR KELANTAN adalah satu agenda sulit gabungan beberapa parti politik yang didalangi Umno Kelantan, Amanah, Dap dan Pkr serta beberapa Ngo termasuk Samm dan Royalti untuk menjatuhkan Pas Kelantan dan menaikkan UMNO dan Amanah.
Beberapa siri perjumpaan sulit antara pimpinan Umno, Amanah, Pkr dan Dap telah diadakan di Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan bagi membincangkan strategi ampuh untuk menawan Kelantan dari Pas. Umno tahu tanpa bantuan Amanah adalah amat sukar untuk Umno menawan Kelantan.
Begitu juga dengan Amanah. Tanpa bantuan dari Umno adalah amat mustahil Amanah mampu menawan Kelantan. Jadi kerjasama ini sangat penting. Strategi serangan telah diatur disamping agihan kerusi dalam Dun Kelantan termasuk 4 kerusi Exco diperuntukkan kepada Amanah jika Umno menang. Persetujuan agihan 45 kerusi Dun Kelantan antara Umno dan Amanah turut dibincangkan dalam beberapa siri pertemuan di Kelantan.
Jutaan ringgit juga telah disalurkan oleh pimpinan Umno Kelantan kepada beberapa orang pimpinan tertentu dari Amanah untuk gerak kerja sulit ini.
Kami amat berharap impian Umno dan Amanah untuk menawan Kelantan tercapai. Inilah impian kami dari Umno selama lebih 20 tahun. Tanpa bantuan Amanah cita-cita kami tidak akan tercapai. Doakan kejayaan kami.
Ghazali Ibrahem
Umno Kota Bahru
1 Sept 2016.

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"