Google Search :

google search:
Google

Saturday, July 9, 2016

DAP dan PELAMPAU AGAMA

1.  DAP dengan SENGAJA membuat TAKRIFAN yang SONSANG mengenai PELAMPAU Agama agar masyarakat Malaysia memiliki pengentahuan dan fahaman yang SALAH menegani perkataan PELAMPAU.
2.  Pembunuhan yang dilakukan oleh Penganut Budha Yang EXTREAMS di Myammar, DAP tidak klasifikasikan itu sebagai PELAMPAU - sebab itu kita dapati tidak ada satupun media milik DAP mengutuknya.
3.  Yahudi Zionis - dengan ganas membunuh anak anak dan wanita islam di Palestin, DAP juga tidak mengklasifikasikan sebagai PELAMPAU - sebab itu kita nampak DAP sangat membela  segala apa tindakan yahudi zionis itu bahkan DAP menjadikan YAHUDI ZIONIS sebagai MENTOR mereka.
4.   Kanak kanak dan orang tua Syiria di sembelih dibom, wanita dirogol sebelum disembelih dan dibunuh, pada DAP bukan satu perbuatan PELAMPAU, olek kerana itu kita dapati bahawa TIDAK ADA  media milik atau yang terpengaruh dengan DAP PERNAH MENEGURNYA - usahkandan jauh lagi dari memberi komen NEGETIF.
5.   'Go to Hell PKR" kata MP DAP - bukan PELAMPAU sebab itu kita dapati TIADA tindakan Displin diambil oleh DAP ke atas MP ini.
6.   Membuat TUDUHAN dan KAITAN PALSU terhadap PAS, bukan PELMAPAU pada DAP, sebab itu kita dapati DAP dengan sengaja mengupah dan memasang billboard FITNAH pada PRK Sg Besar tempuh hari.
7.   Bila Orang Islam mahu BERAMAL dan MEMPRAKTIKAN Undang Undang Islam, hukum  hakam Islam dan Peraturan Islam, MAKA YANG INILAH DAP COP dan GELAR  sebagai PELAMPAU + AGAMA - Sebab itu kita lihat  LKS dan LGE dan orang bawahanya begitu bersungguh-sungguh MENENTANG dan MENGAJAK lain non MUSLIM bangkit dan bangun MENENTANG bersama sama dengan mereka (biar berlaku apa yang disebut sebagai perperangan antara kaum di Malaysia DAP tetap tak pedulikanya MUNGKIN itulah MATLAMATNYA agar dengan bantuan SINGAPORE, YAHUDI ZIONIS dan LTTE mereka akan DAPAT Kuasai dan MEMERINTAH MALAYSIA).

#PELAMPAUpadaDAPpersisPELAMPAUpadaYAHUDIZIONIS.
#RakyatMintaKerajaanMENYEKATsebarangSERUANdanHASUTANdariDAP.

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"