Google Search :

google search:
Google

Sunday, July 17, 2016

PKR - PAKAT DENGAN DAP


1.   Dulu PKR dengan bangganya pakat dengan DAP, sama sama usaha menyerang dan mewujudkan GHB dengan tujuan untuk memusnahkan PAS dan Memburukan kepimpinan PAS dari dalamdan dari luar.
2.  Kita para ponyokong dan Pemimpin PAS dah bagi tau, bahawa DAP adalah parti yang oppotunist yang sering mengambil kesempatan dan bila dirasakan orang yang diambil kesempatan itu sudah tidak bermaya dan tak ada pengaruh atau owang itu sudah tidak boleh ditundukan ikut kehendak mereka, maka DAP akan tendang dan tolaknya jauh jauh namun PKR bangga dan rela bersama dengan DAP berbanding PAS yang pernah membantu dan menolong DSAI disaat dia ditendang dan disingkir dari UMNO dengan tuduhan sex dulu.
3.   Namun demikian PKR akhir bersama DAP menendang keluar PAS dari Pakatan Rakyat (PR) dengan itu PR berkubur.
4.   Usaha DAP mengajak sekutu PH adalah untuk kepentingan mereka juga untuk memecahbelahkan PKR dan KINI usahanya hampir BERJAYA.
5.   Tak lama lagi PKR akan berpecah (In Sha Allah) yang akan tnggal bersama PKR mungkin hanya wawi, nurul izzah dan dsai, yang lain lain nampaknya lebih condong samada kepada LKS, LGE atau Madey.

#SelamatTinggalPKR.
#PengajaranBuatYangLupaDaratanDanLupaTuhan.

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"