Google Search :

google search:
Google

Sunday, August 7, 2016

DAP dan PKR yang DIBULINYA

1.  Setelah sekian lama PKR dibuli "macam anjing" kata dato huan, baru akhir akhir ini kita dapati PKR baru menyanggah dan sedar diri - tahniah PKR baru nampak jati diri.
2.  Bertikam lidah antara mereka mengenai PRN Penang yang dicadangkan LGE dan mengenai telanjang dan bogel telah mendedahkan dan membuktikan beberapa perkara.
a.  Membuktikan bahawa DAP adlah parti dominan dalam PH, yang bertindak selaku BOS kepada PKR dan PAN (maknanya jika PH memerintah Malasysia pemimpin PKR dan PAN yang duduk dalam kabinet hanyalah boneka DAP)
b.  DAP hanya mahu mempergunakan parti parti lain atau khasnya melayu hanyalh untuk kepentingan parti dan pemimpin DAP.
c.  Membuka dan Membuktikan bahawa DAP adalah punca dan perancng kepada TERKUBURNYA PR dan LAHIRNYA PH - dn rakyat kecewa dengan TINDAKAN dan MAINAN jahat DAP ini.
2.  Seterusnya untuk menyelamatkan dan menutup kelemahan diri seindiri LGE dan LKS membuat isu bahawa PRN itu tidak jadi diadakan adalah kerana PKR tamak dengan memintak lebih kerusi dan PKR juga bercadang untuk merampas Penang dari DAP.
3.  Lalu masyarakat amnya dan penyokong dap dan pkr khusnya masing masing melihat bahawa pkr adalah sebuah parti yang tidak setiakawan, berkepentingan diri dan jahat.
4.  Beginilah selamanya sejak dari dulu DAP bergerak dengan menanamkan keburukan semua pemimpin parti lain termasuk raja raja dan YDP Agong supaya dibenci dan ditentang oleh rakyat.

#AwasilahDAPyangSangatPrajudisDanMahuMenjadiTuanBagiMalaysiaIni.
#BeginilahSelamanyaPermainanPolitikLicikUltraKiasuDAPyangBerfahamanKOMINIS

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"