Google Search :

google search:
Google

Saturday, April 15, 2017

Fitnah kepada PAS

Dulu Ketua Penerangan PAS yang juga Ahli Parlimen YB Ust Nasrudin Hassan Tantawi beli Vellfire bukan main menyalak kuat budak-budak PAN dan PKR menuduh yang bukan-bukan sampaikan di ejek sebagai Ustaz Vellfire sedangkan dia beli atas pinjaman bank isterinya yang berkerja sebagai Guru Berijazah dengan peruntukkan AP sebagai Ahli Parlimen.

Begitu juga apabila Ahli Parlimen Kuala Nerus YB Ustaz  Mohd Khairuddin At-Takiri hadiah Audi Q7 kepada isterinya hasil dari perniagaan produk kecantikan dan kosmetik .. macam-macam dijadikan bahan fitnah dan ejekkan Olih juak-juak PAN dan PKR.

Dato' Seri Tuan Guru Presiden PAS mendapat hadiah sebuah kereta dari anak muridnya untuk memudahkan TGHA bergerak kesana kesini untuk berdakwah dan menyampaikan kuliah agama dan juga melakukan tugasan sebagai Ahli Parlimen dan Presiden PAS, difitnah kononnya sebagai imbuhan membantu untuk mendapatkan projek.

Nah!!!  Seorang Ketua AMK peringkat Cabang sahaja yang baharu berusia 28 tahun yang tidak dikenali asal usulnya tetiba bukan sahaja memiliki kereta Vellfire dan Audi malahan kereta Mercedes, BMW dan Mini Cooper S lagi kau sampai disita pihak SPRM termasuk 8 akaun bank ratusan ribu ringgit milik beliau dan isteri dibekukan.

Kereta-kereta milik pemimpin-pemimpin PAS tidak kena sita pun oleh SPRM.

Tak cukup dengan itu ada rumah agam ala-ala Disneyland bernilai jutaan ringgit dan 2 lagi banglo mewah sekitar Lembah Kelang.

Mengapa tidak kedengaran sepatah haram pun ayat-ayat menyerang dan mengejek dari budak-budak PKR dan PAN???

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"