Google Search :

google search:
Google

Saturday, April 29, 2017

PAKATAN DAJJAL

Modus Operandi membina persepsi $90juta bakal di teruskan lagi bagi menjahanamkan kredibiliti, integriti dan membunuh karier politik pimpinan PAS.

Rafzi, begitu berani membuat dakwaan kpd 17 orang pimpinan PAS terlibat dlm skandal ciptaan musuh PAS.

Saya pernah bangkitkan soalan apakah Rafzi adakah agen hamno? Bagaimana dia blh katakan itu adalah dari sumber Sprm, dan  jika anda teliti, rafzi tidak lagi menyerang hamno sebaliknya mengambil tugas menyerang PAS (daripada hamno kah???).

Anda jangan terkejut, jika selepas ini pelbagai bukti akan di reka cipta dan pelbagai isu akan ditohmah kpd pimpinan PAS lagi kerana bagi mereka halal haram bukan pertimbangannya. Lihat sahajalah siapa penasihat mereka dan dari mana sumber kewangan mereka.
Mereka terlalu terdesak dgn kekuatan solid politik Islam PAS, maka berbagai saluran haram di gunakan.

Jangan terkejut jika adanya aliran ratusan ribu di dalam penyata kewangan pimpinan itu, maka akan ada laporan polis yg akan mengambil masa siasatannya yg menjangkau selesai selepas pru 14 - PAS akan K.O! Motif mereka ini hanya satu, MENJATUHKAN KREDIBILITI PIMPINAN PAS SEBELUM PRU14 dan tidak mustahil usai siasatan dibuat slps PRU14 berakhir, pimpinan PAS tidak akan disabitkan atas sebarang kesalahan pun.

Saya bangkitkan teori ini bukanlah kerana saya Nujum spt rafzi, tetapi keresahan ini di landaskan kpd situasi yg selari dgn bacaan terdahulu.

Kebenarannya, wallahuaklam. Jika mereka mempunyai kekuatan 3M (missionary, money & millitary)....Kita ada *ALLAH* penguasa sekalian alam.

Perancangan mereka bagaimana rakusnya cuba membunuh PAS, tidak cukup menaja Ngo pasma, di ikuti parti PANkhianat, di rekayasa $90juta, messenger lucah dan pelbagai mungkar di hadapkan...mereka sebenarnya sedang mendidik rakyat agar korup akhlak spt mereka. Tetapi tahukah mereka ini bahawa Perancangan ALLAH itu lebih hebat?

وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ -surah al-Imran ayat 54

ALLAH berfirman dalam al-Quran “Dan Mereka Merancang(tipu daya),Allah juga merancang(membalas tipu daya),Dan ALLAH sebaik-baik Perancang(membalas tipu daya)”

Hasbiyallah, wani'mal wakil....

Hassan Tsabitt II
K.S.Semut
#MAMPUCentre

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"