Google Search :

google search:
Google

Friday, May 27, 2016

KENYATAAN MEDIA DEWAN PEMUDA PAS PERAK

CALON PRK P067 PILIHAN TERBAIK BUAT RAKYAT

1) Dewan Pemuda PAS Negeri Perak menerima dan menyokong keputusan PAS Pusat yang meletakkan Ketua Dewan Muslimat Perak, Dr Hjh Najihatussalehahah Binti Ahmad sebagai calon P067 Parlimen Kuala Kangsar.

2) Dr. Hjh Najihatussalehah Binti Ahmad merupakan anak jati Perak yang dilahirkan di Pasir Kubu, Pulau Tiga Kiri, Perak. Mendapat Tarbiyyah langsung dari ayahanda beliau
Allahyarham Ustaz Ahmad bin Hj Mat Isa, yang merupakan anak didik kepada Almarhum Ustaz Abu Bakar al-Bakir.

3) Beliau merupakan lepasan Sarjana Muda Perubatan, Universiti Malaya yang sangat aktif dalam kepimpinan bermula dari zaman sekolah sehingga menyambung pelajaran di Universiti. Malahan beliau turut aktif dalam penglibatan bersama NGO di Perak.

4) Penglibatan beliau dalam pentas politik PAS di Perak cukup diketahui umum. Beliau merupakan Ketua Dewan Muslimat PAS Perak bermula 2011, juga memegang taklifan Ketua Dewan Muslimat PAS Parit sejak dari tahun 2003. Malahan beliau kini merupakan Pengerusi Lujnah Perpaduan PAS Pusat merangkap AJK Dewan Muslimat PAS Pusat.

5) Dewan Pemuda PAS Negeri Perak telah melancarkan Jentera Pemuda PAS Perak. Kami menyatakan kesediaan dan kesungguhan untuk menggempur Parlimen Kuala Kangsar bagi memenangkan calon PAS.

"Pemuda Istiqamah Peneraju Kemenangan"
"Beristiqamah Hingga Kemenangan"

Mohd Akmah Hj Kamaruddin
Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Perak

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"