Google Search :

google search:
Google

Thursday, June 30, 2016

BAHAYA penguasaan DAP:Jangan PANDANG ringan Dengan STRATEGI DAP

1. Jangan pandang ringan dengan STRATEGI DAP yang berjaya membentuk dan menjadikan orang orang dibawahnya sehingga SEDEMIKIAN rupa yang SANGGUP menukar dan INGKAR kehendak agama demi memenuhi KEHENDAK dan KEMAHUAN DAP.
2. Kita Rakyat Malaysia MUNGKIN akan KEHLANGAN segala INSTUTUSI yang sedia ada jika rakyat memileh PH dalam PRU 14 akan datang.
3. Bahayanya LEBIH dari BAHAYA UMNO/BN sekarang.

#KuTolakUMNOKuJugaTolakPH.

MP ISLAM DAP dan DAP.

1.  MP islam DAP Zairil Khir Johari kata "Dia tidak akan menyokong dan mengundi RUU 355 untuk manaikan status Mahkamah Syariah di Parlimen", pengakuan ini sebenarnya menunjukan MP islam dari DAP lebih memileh kehendak DAP dari kehendak Islam.
2.  Cuba kita pi selangkah lebih jauh, dibawah adalah Kabinet bayangan yang DAP aturkan jika PH dapat memerintah Malaysia tidak lama dulu dan kita semua tahu DAP adalah sebuah parti yang bertekat menjadikan negara ini adalah sebuah negara Republik yang berteraskan fahaman kominis + Libralisme.
3.  Jika kabinet ini disuruh mengundi rang undang undang baru yang bertujuan untuk merubah isi kandungan Perlembagaan yang sedia ada umpamanya DAP mahukan sebuah negara yang TIDAK ada RAJA RAJA dan AGONG atau mereka mahu menghapuskan RAMD atau PDRM dan digantikan dengan unit unit yang lain, apakah MP yang ada dalam KABINET bayangan DAP ini akan MENGUNDI atau TIDAK mengikut SELERA dan NAFSU DAP. ???
4.   Inilah antara BAHAYAnya jika kita terlalu PERCAYA dan MENGUNDI PH yang boleh dikatakan kesemua parti KOMPONENnya telah di CUCUK hidung oleh DAP.
5.   DAP akan medapat segala KEHENDAKnya untuk MERUBAH SEGALANYA dalam MALAYSIA supaya CITA CITA mereka TERCAPAI dengan ahli Parlimen yang TELAH DICUCUK hidung.

#KuTOLAK PH dan BN dalam PRU 14 akan DATANG.
#PilahanKUhanyaPAS.

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"