Google Search :

google search:
Google

Thursday, June 16, 2016

Menjadi penyokong @ penentang Islam

Dalam kehidupan ini sebagai orang Islam@masih tidak Islam ialah ada pilihan untuk kita lakukan,iaitu memberi undi kpd parti Islam @ parti yg sama2 bersatu dengan penentang Islam untuk menentang Islam..

Memang tidak salah jika kita memilih politik yg diterajui agama lain sekalipun tapi adalah lebih baik memilih politik Islam sebagai jalan perjuangan @ sokongan..
Tetapi dalam agama kita adalah kesalahan yang amat besar jika memilih untuk menyokong golongan yang sentiasa menentang Islam..

Malah "Islam sendiri melarang umat nya berpecah kepada jemaah yang lebih kecil sekalipun jemaah itu adalah Islam jua" lebih-lebih lagi memberi sokongan kepada yang "bakal menentang Islam"..

Dulu,kita merasa alangkah bagusnya,terbelanya umat Islam sekarang jika empayar Uthamaniah masih wujud tapi kerana ada "tangan2 jahat" untuk menentang Islam,mereka telah berjaya menghasut orang2 islam turki,arab,arab afrika, bangsa eropah Islam, dan asia barat dan tengah untuk berpecah dan memusuhi empayar Uthaminiah..lihat apa sudah jadi jika kita terus berpecah??

Inilah yang terus berlaku di dalam negara kita,kita terlalu mengagungkan pihak luar dari asal keturunan kita sebagai pemilik tanah melayu ini..

Pemimpin2 sekular dan liberal yang kita agungkan mempunyai bayaran dari seseorang@badan2 tertentu yang mengawal mereka...
Inikah yang orang kita ikuti?

No comments:

Post a Comment

Link

"KEYAKINAN ANDA MATLAMAT KAMI"